درباره BISSELL

Tuesday، ۲۹ Aazar ۱۴۰۱

گروه بیسل (انگلیسی: Bissell Group) شرکت لوازم خانگی آمریکایی است، که در سال ۱۸۷۶ تأسیس شد.

Bissell Inc. که با نام Bissell Homecare نیز شناخته می‌شود، یک شرکت خصوصی تولید کننده جاروبرقی و محصولات مراقبت از کف آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در Walker، میشیگان در Greater Grand Rapids قرار دارد. این شرکت تولید کننده شماره یک محصولات مراقبت از کف در آمریکای شمالی و از نظر فروش با 20 درصد سهم بازار است.

داستان شرکت با 140 سال نوآوری مراقبت از کف از سال 1876.

درباره BISSELL

از خانواده ما به خانواده شما

BISSELL یک شرکت خانوادگی است که برای بیش از پنج نسل پیشرو در تجارت خانه بوده است. ما متعهد به تحقیق و درک زندگی و نیازهای نظافتی مشتریان خود هستیم. بنیاد BISSELL راه حل های هوشمند، مبتکرانه و در عین حال کاربردی برای تمیز کردن خانه را با الهام از زندگی واقعی توسعه می دهد. سهامداران و خرده فروشان BISSELL به ارائه خدمات برتر اختصاص دارند، زیرا آنها نیز مانند ما پرشور هستند. این سنت، نوآوری و اشتیاق است. این گذشته، حال و آینده ماست.

قبلی



روبروی مغازه ظروف بیسل که همه چیز از آنجا شروع شد

تمیز نگه داشتن خانه ها از سال 1876

BISSELL تقریباً 150 سال است که خانه ها را تمیز نگه می دارد. در سال 1876، ملویل و آنا بیسل صاحب یک مغازه ظروف سفالی بودند که گرد و غبار و شکستگی در آن یک اتفاق روزمره بود. بنابراین ملویل یک ماشین جارو فرش ساخت تا فروشگاه خانواده را همیشه مرتب و مرتب نگه دارد. این بسیار موثر بود، اخبار منتشر شد، تقاضا افزایش یافت و به زودی BISSELL بیش از 1000 دستگاه در روز فرش رفت و روکش بسیار بیشتری نسبت به فنجان و نعلبکی فروخت. 

هنگامی که ملویل بیسل در سال 1889 درگذشت، همسرش آنا برای رهبری این تجارت وارد عمل شد و اولین مدیر عامل زن در ایالات متحده شد. او با شور و اشتیاق از پتنت های شرکت دفاع کرد و رفتگران را با موفقیت در سراسر آمریکای شمالی و اروپا به فروش رساند. در اواخر دهه 1890، BISSELL حتی با تامین رفتگرها برای ملکه ویکتوریا، مورد تایید سلطنتی قرار گرفت. ملکه فرمان داد که همه کاخ های سلطنتی باید هر هفته "بیسل" شوند.



آنا بیسل، اولین مدیر عامل زن

آنا بیسل، اولین مدیر عامل زن

یک شامپو...برای فرش

در سال 1956، ما شامپوی دستی فرش را معرفی کردیم که مردم را از تمیز کردن فرش روی دست و زانو رهایی بخشید. و تا پایان دهه 60، ما به دنبال راه حل هایی برای انواع طبقات بودیم. تمیز کردن چند طبقه بسیار مؤثرتر و دردسر کمتری است. ابتدا، اسکرابر ترکیبی Vac/Floor، شامپو فرش پودری خشک و اپلیکاتور را معرفی می کنیم. و همچنین جاروبرقی جمینی - اولین جاروی دو براش.

ماشین تمیز سبز بزرگ

در سال 1979 اولین دستگاه شستشوی عمیق فرش BISSELL را معرفی کردیم. با مخزن آب مستقل خود، تمیز کردن فرش ها راحت تر و بسیار مؤثرتر شد. بعداً ما BISSELL Big Green Clean Machine® را ایجاد کردیم که نتایج تمیز کردن فرش حرفه ای را بدون استخدام افراد حرفه ای ارائه می دهد. در دهه 90، PowerGroom® را معرفی کردیم. اولین جاروبرقی ایستاده با نام تجاری BISSELL که بیش از حد نام خود را برآورده کرد.

بهترین چیزی که یک حیوان خانگی می تواند دریافت کند - مراقبت در خانه و رفاه حیوانات خانگی

حیوانات خانگی اغلب بخشی از خانواده هستند، اما تحقیقات به ما گفته است که نظافتی که با آنها همراه است دلیل اصلی تصمیم افراد برای داشتن حیوان خانگی یا بدتر از آن، رها کردن آنها است. 

بنابراین در سال 2005، ما SpotBot® را راه اندازی کردیم، اولین پاک کننده عمیق قابل حمل ما که به طور خاص برای تمیز کردن حیوانات خانگی طراحی شده است.

تحت رهبری کتی بیسل (صاحب سه آزمایشگاه)، ما به حمایت از جامعه حیوانات خانگی از طریق کمک به خیریه های حیوانات خانگی ایالات متحده ادامه دادیم. در سال 2011، او بنیاد BISSELL Pet را تأسیس کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که با جمع آوری سرمایه از طریق فروش محصولات حیوان خانگی BISSELL به حیوانات خانگی گمشده، مورد سوء استفاده، بی توجهی و رها شده کمک می کند.

بنیاد حیوانات خانگی BISSELL از زمان تأسیس خود بیش از 500000 دلار برای بیش از 375 سازمان در 43 ایالت جمع آوری کرده است. ما عمیقا متعهد هستیم که به حیوانات خانگی کمک کنیم تا خانه پیدا کنند. هدف ما جمع آوری 250000 دلار سالانه از طریق فروش محصولات حیوانات خانگی برای حمایت از کار نجات بخش بنیاد است. ما همچنین به مشتریان BISSELL نشان می‌دهیم که با ابزار تمیز کردن مناسب می‌توانند بر شادی و همراهی حیوانات خانگی خود تمرکز کنند، نه چیز دیگری.

بنیاد حیوانات خانگی بیسل - میلیون ها حیوان خانگی در سرتاسر کشور در پناهگاه ها و امدادرسانی هستند. بنیاد حیوانات خانگی BISSELL متعهد به پایان دادن به بی خانمانی حیوانات خانگی و یافتن یک خانه دوست داشتنی برای هر حیوان خانگی است.- کتی بیسل

در حال حاضر خانه برای تمیز کردن عمیق تر

تا به امروز، BISSELL هنوز هم متعلق به خانواده است و مشتاق است که به شما کمک کند تا خانه خود را به طور مؤثر و آسان تمیز کنید تا بتوانید خلاء را خاموش کنید، از زندگی لذت ببرید و به خانه بروید و تمیزی عمیق تری داشته باشید. در مجموع، خواه غذای کودک باشد یا شراب قرمز، گل یا شکلات، موی گربه یا حادثه حیوان خانگی، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا این آشفتگی ها را در آغوش بگیرید، آن ها را در یک لحظه پاک کنید و با معنی دارترین جنبه های آن ادامه دهید. خانه شما - زندگی در آن