قوانین و مقررات ضمانت ارسال و گارانتی-
✅ ضمانت سلامت محصولات تا مقصد شامل ضربه و شکستگی و خط و خش بر عهده بیمه شرکت پست و تیپاکس است فلذا
⛔️مشتری موظف است درصورت وجود مشکلات فوق ال از تحویل گرفتن بسته خودداری کند تا مرسوله عودت داده و توسط فروشگاه ما تعویض یا مرجوع شود در غیر اینصورت و تحویل گرفتن مرسوله تمامی مسئولیت برعهده مشتری خواهد بود ⛔️
✅ در خصوص تست برقی ۲۴ ساعت فرصت تست برقی بدون استفاده مواد غذایی وجود دارد
اشکال و یا ایراد برقی فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به مسطوری هوم اطلاع داده شود.
-درصورت استفاده از محصول خریداری شده امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.
-استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل و بیمه آن شرکت است و خانه مسطوری تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مسطوری هوم بازگردانده شود.