قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ضمانت ارسال و گارانتی-

✅ ضمانت سلامت محصولات تا مقصد شامل ضربه و شکستگی و خط و خش بر عهده بیمه شرکت پست و تیپاکس است فلذا

⛔️مشتری موظف است درصورت وجود مشکلات فوق ال از تحویل گرفتن بسته خودداری کند تا مرسوله عودت داده و توسط فروشگاه ما تعویض یا مرجوع شود در غیر اینصورت و تحویل گرفتن مرسوله تمامی مسئولیت برعهده مشتری خواهد بود ⛔️

✅ در خصوص تست برقی ۲۴ ساعت فرصت تست برقی بدون استفاده مواد غذایی وجود دارد

اشکال و یا ایراد برقی فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به مسطوری هوم اطلاع داده شود.

-درصورت استفاده از محصول خریداری شده امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.

-استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل و بیمه آن شرکت است و خانه مسطوری تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مسطوری هوم بازگردانده شود.

پیام در واتساپ